Ile kosztuje wesele w plenerze? Takie pytanie dostaję od Was co najmniej raz dziennie. Niestety nie mogę na nie odpowiedzieć w trakcie rozmowy telefonicznej. Na ostateczną cenę wynajmowanego namiotu ma bowiem wpływ wiele zmiennych.
To tak jakbym zapytała Was „Ile kosztuje samochód?” Pierwsze pytanie, które bym dostała brzmiało by pewnie ALE JAKI? Tak samo jest z namiotami. Jako konsultantka ślubna jestem rzetelna i nie mogę dać Wam przez telefon w ciągu 3 minut rozmowy odpowiedzi na pytanie „Ile kosztuje wesele w plenerze?”
Jednakże w związku z wieloma telefonami i zrozumieniem ze strony wielu z Was oraz wściekłością kilku Bridezillas przygotowałam szacunkową wycenę wesela w plenerze.
Ile kosztuje wesele w plenerze pod namiotem – jak je zorganizować i ile kosztuje plenerowe wesele to najczęściej zadawane pytania przez Młode Pary. Wiele osób podgląda trendy ślubne, obserwuje ciekawe realizacje plenerowe i zaczyna marzyć o własnym weselu w plenerze.
Kalkulując organizację wesela w plenerze musimy wziąć pod uwagę następujące składniki:
– wypożyczenie, montaż i demontaż namiotu, pamiętając że wielkość namiotu uzależniona jest m.in. od rodzaju przyjęcia, ilości gości, miejsca na bufety, miejsca dla zespołu i wielkości parkietu,
– podłoga, parkiet, wykładzina,
– podest sceniczny dla zespołu,
– podłączenia do prądu, wodne i kanalizacyjne,
– rodzaj oświetlenia – żyrandole, lampy,
– nagrzewnice, klimatyzacja,
– stoły z obrusami, krzesła, pokrowce,
– stoły na bufety,
– szkło, zastawa, sztućce (ilość dla gości plus na wymianę),
– wyposażenie cateringowe, np. termosy, bemary, kociołki, koszyki na pieczywo, podgrzewacze, patery na ciasta, szczypce do serwowania, itp.,
– serwetki materiałowe,
– parasole grzewcze lub klimatyzator do chłodzenia namiotu,
– catering – wybrane menu, uzależnione od indywidualnych potrzeb i wymagań,
– namiot dla zaplecza cateringowego,
– nagłośnienie,
– dekoracja stołów, dekoracja wejścia, dywan na wejście,
– zaplecze sanitarne, gdy wesele organizujemy w ogrodzie z dala od lokalu,
– transport namiotu do wybranej lokalizacji weselnej,
– wynajęcie terenu – najczęściej zakończenie montażu w piątek wieczorem i demontaż w poniedziałek rano,
– konsultant ślubny lub osoba z rodziny koordynująca całość prac.
Daj znać w komentarzu na dole, czy artykuł przybliżył Ci temat budżetu przy organizacji wesela plenerowego pod namiotem. Jeżeli jest jeszcze coś, co chciałabyś wiedzieć daj znać w komentarzu – chętnie odpowiem.
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak zorganizować wesele w plenerze – zapraszam do artykułu TUTAJ🙂
Gdybyście mieli jakiekolwiek pytania – zapraszam do kontaktu:)
Pozdrawiam
Joanna, wedding planner SENSAR